Contact

Afspraak maken:

Een afspraak maken kan telefonisch of via mail. Telefonisch zijn wij wellicht niet altijd bereikbaar omdat de telefoon niet opgenomen zal worden tijdens consulten met cliënten. Wanneer u de voicemail inspreekt, dan wordt u zo spoedig mogelijk (maar in ieder geval binnen 24 uur, op werkdagen) teruggebeld.

 

Afspraak afzeggen:

Wanneer u door omstandigheden verhinderd bent, dan dient u de afspraak (minimaal) 24 uur van tevoren (telefonisch of per mail) af te zeggen. Hierbij wordt gerekend in werkdagen. Dit betekent dat afspraken die gepland zijn op een maandag eventueel uiterlijk op de voorafgaande vrijdag afgezegd dienen te worden. Bij niet tijdige annulering van de afspraak, zijn wij helaas genoodzaakt om de gereserveerde tijd in rekening te brengen. Deze kosten worden niet vergoedt door de zorgverzekering.

 

Meenemen naar eerste consult:

  • verwijsbrief (huis)arts of praktijkondersteuner
  • geldig identiteitsbewijs (paspoort, identiteitskaart of rijbewijs)
  • zorgverzekeringspasje
  • voedingsdagboek (ontvangt u in de mailbevestiging van de eerste afspraak)
  • overzicht van medicatie (indien van toepassing)
  • eventueel uitslagen van (laboratorium)onderzoek

 

<label> Je naam (verplicht)
[text* your-name] </label>

<label> Je e-mail (verplicht)
[email* your-email] </label>

<label> Onderwerp
[text your-subject] </label>

<label> Je bericht
[textarea your-message] </label>

[submit “Verzenden”]